glad


Valpkurs idag. är mycket nöjd med Rambo! Han var väldigt duktig!

Vi tränade att passera en godishög utan att ta den, reflexinkallning, kontakt, slalom i cirkel, ligg med beslastning m.m

Älskar dig min Rambo. Ibland vill jag sätta in en annons när du är så jobbig:P

I början tyckte Caramell att Rambo var läskig och flyr gärna undan när hon ser honom. Nu har hon lekt med honom i en vecka. Just nu ligger Caramell och sover i min famn och Rambo sover bredvid:)

Caramells busryck med Rambo









Kommentarer
Postat av: Elenor & Alfred

haha kan förstår dig när du tycker att Rambo är jobbigt men jag är säkert på att han kommer blir jätteduktig när han bli stor :) lovar dig puss

2009-10-22 @ 13:54:31
URL: http://ellyellis.blogg.se/
Postat av: Elenor & Alfred

Hej!

Ja, det ska jag göra! :D

2009-11-04 @ 11:51:55

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0