seg dag


Igår var en seg dag. Rambo har bara varit ute på kiss rundor och lekt lite med illern Caramell. Caramell ligger på ganska hård träning nu inför utställning i Norge. Hon väger mer än mina hanar! Tjockis.
Efter lek tränade jag några trick hemma med vovve. Resten av dagen har han bara sovit och sovit. Han var ju utmattad efter helgens alla äventyr.

Idag var vi på valpkurs för tredje gången. Han lyssnade mig mycket bättre nu efter vi var på hundträffen tycker jag:)

Imorgon ska vi kanske till öppen träning i Kvinnersta skolan.

Nu ska jag kila till sköna säng och sover med mina grabbar.

Här kommer några bilder från kursen












Kommentarer
Postat av: Linda & Azi

Söta bilder! :) Kan man ställa ut med illrar? Finns det ens? Hur funkar? :)

2010-04-19 @ 19:37:42
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0