Helgens händelser


bättre sent än aldrig.
ifredags åkte vi till jämtland. Att bara komma ut ifrån allt i en helg är så jävla skönt. 
På lördag efter lunch åkte vi till min svärmors vän som har en newfoundlandshund. Rambo och björnen Reemus fick leka. I början var jag orolig att han skulle mosa lille Rambo. Newfoundlandshund är en stor och tung hund. å båda är okasterade hanar. De bara lekte å lekte. Reemus är så jävla söt. Riktig kramgo. Jag föll för honom när jag såg honom första gången.
För er som undrar vad vi gjorde på jämtland så firade vi Ricces farfars 80 års dag. Det var roligt att träffa hela släkten. 

 













Ev filmer kommer senare.


En stor tack till Jenny som ställde upp och passade mina odjuren.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0