viltspårkurs I

                                            
                                               

Igår (torsdag) började vår efterlängtade viltspårkursen! Det var jätteroligt och intressant!
Vi är 6 deltagare. De var väldigt snälla! De ställde upp och skrev vad Kajsa säjer.
Först hade vi lite teori. Sen gick vi och la spår åt hundarna. Jag åt Rambo. Efteråt fikade vi en liten stund.
Spårningen blev lite virrig för Rambo första gång. Då och då vänder han sig om och tar kontakt med mig. 
Efter spåret sa kajsa att Rambo spårar mycket bra men behöver mitt stöd. Och att jag ska fortsätta göra som jag gjorde(stod och ignorerade honom en liten stund sen gick jag några steg då börjar han spåra bra!) Jag vill att han ska förstå att när han har selen och spårlinan på sig så är han kung. En kung ber inte om lov!

Längtar redan nästa torsdag!
Nu måste jag gå å lägga mej.

Natti natti


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0