En bild säger mer än ord


Jag formulerar mig dåligt förra inlägget. Rambo ÄR duktig. Det fanns tikar och en var i höglöp som satt i bilen.
Jag trodde han skulle springa till hundarna och hälsa. Hört att röda hundar är försiktiga. Men Rambo vill mer än gärna hälsa och erbjuder lek. Kors i taket att han gick inte hälsa dem. Han jobbade bra!

Våra andra klickerkurs var riktigt trevligt! Fick bra tips. Instruktören tycker vi gjort fantastiska framsteg och hon är mycket imponnerad:) Det blir privat träningar hos henne längre fram! Jag är taggad!

Imåndags tränade vi lite vattenapportering sen bad och lek. 













I love Rambo



Kommentarer
Postat av: Elenor & Alfred

Vad skönt och höra! Rambo är pi duktig och modig nu och vågade hoppar i vatten och bada! :D Bada du oxå?? det är kallt eller du är sjuk? :D

2010-06-02 @ 19:10:11
URL: http://www.ellyellis.blogg.se.
Postat av: Tina & Miracle

Söta bilder!

Vart har du köpt flytvästen?

2010-06-08 @ 22:27:01
URL: http://minmiracle.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0