regn=strejk


Rambo hatar regn.
Regnet öste ner när vi var på lydnadskurs i tisdags. Rambo gick i strejk. han vill inte träna. Jag fick uppmuntra honom och lekt så han inte tänker på regn. Han ruskade på sig bokstavlig talat varje minuter. Fast han hade regn täcke på sig.
Vi hoppade över hinder ett par ggr. På slutet gick det bättre sen fick vi gå med ett ägg på sked i munnen. Det var kul! Vi gapskrattade allihop i regnet. Innan vi avslutade fick vi torrgå medan instrukören kommenderade.

gillar din hund regn?


Kommentarer
Postat av: Elenor

Haha! Tisdags vi har varit på kurs oxå. Det funkar bra, för alf älskar regna :)

2010-11-05 @ 10:13:46
Postat av: Matilda

Hejsan!

Tack för din kommentar i min blogg. Alltid lika kul när nya läsare lämnar ett litet tassavtryck :)

Vi har köpt klövjeväskan på naturkompaniet och jag kollade nu att det var helt rätt, strl Small.



Vad fin Rambo är! Vad heter han i stamtavlan? nyfiken



Trevlig helg!

// Matilda

2010-11-05 @ 22:43:30
URL: http://matildaochtipsa.blogg.se/
Postat av: Noork

Om jag ska jämför med min hanar och tik. Tik som älskar mest regn än de hanar :P Fast Baloo är något bättre än Azze :P

2010-11-06 @ 12:53:37

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0