nöjd matte


Idag var jag och Rambo på apporteringskurs för Kajsa. det kom några till deltagare. 5 ekipage. jag känner flesta från apportering träningar. det var en tjej som jag inte kände igen. jag fick veta att hon är själv tolk! det kan inte bli bättre än så här! då hängde jag mkt bättre:)
först tränade vi på att Rambo ska sitta kvar när jag apporterar. Rambo klarar det med galant:) han såg konstig på mig "är det inte mitt jobb?":P sen tre markeringar- skickar ut och lämnar av och flyttar åt vänster på samma ställe hela tiden. Rambo jobbade jätte bra!! använder bra med nos, bra avlämningar, bra vid sidan! fast han var lite busig:) Han var tyst när andra jobbade. nöööjd matte!
älskling tog hand om kelly under tiden jag tränade. jätte snällt av honom<3

var nyss ute och lekte med hundarna. nu sitter jag och bloggar medan älskling bakar chokladbollar! mumsfillibabba! snart film och mys!

älskar min ricce<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är jätteduktig! Är jätte stolt över er =) Älskar dig också jättemycket =) Kyssar

2010-10-04 @ 11:10:24

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0