baklängeskedjning


Bild: tollarträffen i början av sept.

Det går trögt med blogg. Jag orkar helt enkelt inte skriva vad vi gjorde.

En kort pass lydnad träning hann vi med under kvälen. Fritt följ, ställande under gång stod på schema. Det blev träning inne hemma istället.
Jag fick torrgå först och tänka på små saker jag måste ändra på annars blir det DK. sen vi baklängeskedjade ställande under gång nästan hela momentet. Imorgon eller om ett par dagar kör vi hela momentet. Ställandet tränar vi ganska mycket med stadga, och pga jag ändrade stå-tecken.

Vad har ni för stå-tecken? Först hade jag "vanlig" stå-tecken i våra teckenspråk, nu har jag lydnads stå-tecken.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0