kelly är här hos oss


Nu passar jag en schäfer/rottis mix tik. Kelly har varit här i ett par dagar. Rambo är galet glad över att ha Kelly här! Kelly hjälper till att uppfostra honom:) jag å Ricce tycker om henne. Hon är en mysig hund!
Hon söker ganska ofta spontan kontakt med mig. Så jag har godis i fickan hela tiden och berömmer. Jag tränar Rambo med klicker så det känns konstig när jag la klickern på hyllan.



En kort pass med Kelly. Här är jag noga med att berömma och uppmuntra henne. Hon fick sängen som belöning. Det är en av bästa Rambo vet!:)

Såg nu att jag gjorde några små fel. Det ska jag ändra på.


Trött efter en kort pass hemma och i BK.

Natti natti .

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0