HEJ 2011


Jag känner att jag vill sammanfatta Rambos år, för att återuppleva och se hur mycket vi har utvecklat tillsammans.
Jag har aldrig lärt mig så mycket på ett år. Skratt, svett och tårar.
Jag ska inte skriva mer. Ni får titta på bilder och filmer. En bild säger mer än 1000 ord..

JANUARI

rambo lyfte på benet när han kissade
unghundskurs
första träff med hjälmartollarna





FEBRUARI

inget speciellt. vi tränar på som vanligt.




MARS

fick diagnos förhud katarr
vardagslydnadkurs



APRIL

viltspårkurs
fick hem flera djur - löss, äckelpäckel



MAJ

klickerkurs i Stockholm




JUNI

1 ÅR




JULI

semester
tränat med freestylegrupp i h-sand
tollarspecialen
åt lök, åkt in på akut




AUGUSTI

jag o Rambo firade ett år tillsammans
jag var funktionär i ökl jaktprov
HD/AD röntgen, grad B AD 0




SEPTEMBER

apporteringskurs
tävlinglydnadskurs





OKTOBER

fått öronskabb och öroninflammation

NOVEMBER

liten lydnadsprov



DECEMBER

debuterade i vänstervarv



HEJ DÅ 2010
God fortsättning på det nya året.
Kram från oss


Kommentarer
Postat av: Elenor

Det är så härligt!! Jag ska göra oxå sen om jag orka :)

2011-01-11 @ 22:17:49
Postat av: Ricce

Det är härlig att se hur Rambo har utveckla väldigt mycket under den året, det beror på han har ju väldens bäst matte :)

Så ni ska var med massor prover och tävlingar för ni är så duktig!

Massor kram och puss från stolt husse :)

2011-01-12 @ 01:13:48
Postat av: linda & azi

jätte fin!! :)



var det du som kommenterade ang varrgblodet? hon är av rasen CSV (Ceskoslovensky Vlcak) :)

2011-01-13 @ 21:37:44
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: linda & azi

hihi! ja, hon är en jätte speciell hund. helt underbar, man måste förstå hunden precis för att kunna ha "kontroll och hantera" hunden på rätt sätt. svårt och beskriva henne - hon är speciell på ett sätt som man måste se det själv. och så har hon också hamnat till en jätte bra ägare (hon kan inte hamna till någon bättre tycker jag), så hon har blivit en bra och lydig hund som vill jobba.



hon är också den första vlcak jag träffade och hoppas på träffa fler. får se till de! :)

2011-01-16 @ 17:29:09
Postat av: Murray

jävla fin hund. vad heter rasen? :O

2011-01-27 @ 16:52:32
URL: http://deafmurray.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0