Längesedan jag uppdaterade här

Ja det har gått över en månad sedan jag uppdaterade sist. Jag har helt enkelt inte haft ork eller lust. Det har hänt en del sedan sist. Barmark är här igen. Härligt! Jag vill ha våår! Så att vi kan börja viltspåra, oh vad roligt det ska bli! Klövar finns att köpa hos mig. Först till kvarn!
Jag har lagt mycket tid på lydnad under vintern.
Jag fick dispens papper av SBK för ett par veckor sedan. Har tittat på tävlingskalendern. Våra mål som vi ska försöka uppfylla år 2011
LP1
MH
starta på Working Test
Anlagsprov i viltspår
sist men inte minst ska vi ha roligt tillsammans!
Förra helgen var jag på Annas lydnad kurs igen! Lördagen tränade vi några momenter som jag vill förbättra. Söndagen tävlingsträning! Anna är själv domare så hon dömde. Vi använde walkie talkie som TL ger kommendering till mig. Det fungerar faktiskt bra!:)
Apportering med fågel preimär i onsdags! Rambo tycker den är fortfarande läskig. Första skick kom han utan fågel. Andra skick tog Rambo vinge och släppte den ganska snabbt. Trejde skick tog han den men släppte framför mina skor. Jag är nöjd! 
Vi har skrivit papper på lägenhet i Norr. Flyttar in i början på maj! Längtar som en tok!

Hinner inte skriva mer. Måste kila och hjälpa min sambo med bilen.










Kommentarer
Postat av: linda & azi

JAG VILL KÖPA KLÖV!

2011-04-02 @ 17:55:45
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Elenor o Alfred

Jag vill köpa klov! :)

2011-04-03 @ 12:59:38

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0